Veelgestelde vragen

Vragen over waar je bepaalde informatie kan vinden

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Mijn algemene voorwaarden pagina staan gelinkt in onze footer (onderaan de website). Hier is ook een link naar de pagina

Waar vind ik levertijd en verzendkosten?

Mijn levertijd & verzendkosten pagina staan gelinkt in onze footer (onderaan de website). Hier is ook een link naar de pagina. Ook vind je verschillende antwoorden er over op deze pagina, onder vragen over verzenden en levertijd

Waar vind ik het Retourbeleid?

Mijn retourbeleid pagina staan gelinkt in onze footer (onderaan de website). Hier is ook een link naar de pagina

Waar vind ik de Privacy verklaring?

Mijn Privacy verklaring pagina staan gelinkt in onze footer (onderaan de website). Hier is ook een link naar de pagina


Vragen over contact

Hoe kan ik je het beste contacteren?

Een van de makkelijkste manieren zou via de facebook pagina zijn of via instagram, hier kunnen we gemakkelijk samen chatten. Uiteraard kan dit ook via onze mail info@shonarpets.nl. Bellen is ook mogelijk tussen 12:30 en 17:00 van maandag tot vrijdag, buiten deze tijden kan je gerust berichten of mailen.


Vragen over verzenden en levertijd

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Momenteel verzend ik mijn bestellingen op dinsdag en op donderdag. Je bestelling word dus binnen 3 werkdagen verzonden, mocht dit door omstandigheden niet mogelijk zijn, krijg je direct er een bericht over.

Let op dat met gepersonaliseerde producten het verzenden langer duurt! Omdat deze producten op aanvraag gemaakt worden naar wens. Meer weten over gepersonaliseerde producten? Kijk dan even op deze pagina onder Vragen over gepersonaliseerde producten. Zit je vraag hier nier bij? Neem dan gerust contact met mij op.

Hoeveel zijn de verzend kosten?

De verzendkosten bedragen voor in Nederland:

-€2,- voor bestellingen die in een envelop passen (dit is zonder track&Trace)
-€4,- voor bestellingen die door de brievenbus passen
-€ 6,50 voor bestellingen met grotere of zwaardere producten

De verzendkosten bedragen voor in België:

-€3,50 voor bestellingen die in een envelop passen (dit is zonder track&Trace)
-€10,- voor bestellingen met grotere of zwaardere producten

 

Wanneer komt mijn bestelling aan als hij verzonden is?

Meestal word je bestelling de eerst volgende verzenddag tussen 9:00 en 18:00 verzonden anders de dag erop tussen de zelfde tijden. Duurt het lang of klopt er iers niet? Neem dan gerust contact met me op en gaan we samen kijken wat er aan de hand is en worden problemen uiteraard opgelost!


Vragen over gepersonaliseerde producten

Wat zijn gepersonaliseerde producten?

Gepersonaiseerde producten zijn producten die gemaakt worden op aanvraag. Denk een bijvoorbeeld stickers van eigen dieren of variaties die graag zou willen maar niet tussen de opties staan. 

Waar kan ik gepersonaliseerde producten vinden?

Voor nu is het alleen de Ratten vatiatie sticker die de optie heeft. Deze optie kan je vinden op de product pagina van die sticker tussen de kleur opties.

Hoe werken gepersonaliseerde producten?

Als er gepersonaliseerde producten tussen je bestelling staan neemt ik contact met je op, dan gaan we samen kijken naar wat je graag wil en ga ik het voor je maken. Soms moet ik het eindproduct bestellen. Zoals bij stickers, ik teken dan de sticker, deze tekening gaat naar de sticker maker en dan worden de stickers naar mij verstuurd. Eenmaal aangekomen check ik ze op kwaliteit en als alles in order is worden ze verstuurd.